- admin
- بدون نظر
- مطالب آموزشی
پخش تراکت ارزان یکی از دغدغه های مهم و اساسی تمام اشخاص حقیقی و حقوقی هست که قصد و نیت تبلیغات را در سر میپرورانند، در این مقاله میخواهیم بطور کامل شفاف و صریح بی پرده درباره پخش تراکت ارزان بپردازیم،مطالعه این مقاله را به جد توصیه میکنیم.
پخش تراکت با کیفیت بالا
شرکت تهران تراکت مفتخر است، با ارائه بالاترین و بهترین کیفیت پخش تراکت در تهران ، به عنوان یک آژانس تبلیغاتی خوشنام در این حوزه معروف و مطرح شود، تمام تلاش ما در زمان برنامه ریزی و نحقیق و تروین شیوه پخش و نحوه توزیع بر این پایه استوار است که به عنوان یک ابزار عالی و کارآمد وظیفه خطیر پخش اوراق تبلیغاتی را به بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی به ارمغان بیاوریم، پخش تراکت ارزان در تضاد با کیفیت و مطلوبیت است چراکه کیفیت بالا و تضمین اجرا درست و اصولی هزینه ها خود را خواهد داشت، اگر تمایل دارید بالاترین کیفیت پخش تراکت در تهران تجربه کنید ، تهران تراکت میتواند بعنوان تیم اجرائی در خدمت شما باشد ، ناگفته پیداس تصور اینکه بخواهیم بالاترین کیفیت پخش تراکت را با پایین ترین نرخ ممکن همراه داشته باشیم فقط فقط یک دروغ بزرگ است، متاسفانه طی سالیان گذشته شاهد این بوده ایم که برخی از شرکت های زیر پله ی و فاقد اعتبار و صلاحیت با شعار غلو شده پخش تراکت ارزان صاحبین مشاغل را فریب و تراکت ها ایشان را دور ریخته و باعث ضرر و زیان های مالی گاها جبران ناپذیری را به کسب و کارها ایشان وارد کرده اند، پس وظیفه حرفه ای خود دانسته که با یک تحقیق جامع تحت عنوان مقاله فوق، با روشنگری و صراحت کامل یک هشدار جدی به تمام مدیران و صاحبان مشاغلی که عطش وار گونه بدنبال این هستند که پخش تراکت ارزان را تجربه کنند ، اتمام حجت کند بعنوان یک آژانس معتبر و خوشنام در حوزه اجرا تبلیغات محیطی در پایتخت نتیجه سپردن وظیفه مهم پخش و توزیع تراکت براساس قیمت نازل را نشان بدهد.پس مطالعه این مقاله بسیار مفید و در عین حال عبرت اموز خواهد بود
پخش تراکت ارزان یا دور ریختن تراکت
پخش تراکت ارزان مطمئنا برای هر مدیر کسب و کار خرد و کلانی یک رویا شیرین محسوب شود، رویایی که در حقیقت یک کابوس تلخ بیش نیست، در زمان کنونی در حوزه تبلیغات شرکت های متعدد تبلیغاتی در حال فعالیت هستند که بعنوان مراکزی که در عرصه رقابت تبلیغاتی به مشاوره و اجرا پروژه های در حوزه پخش و نصب تراکت کمک رسانی مینمایند.اینکه بخواهیم از خدمات این شرکت ها حرفه ای با پایین ترین نرخ ممکن استفاده کنیم ؛یر ممکن است، امروزه با گسترش روزافزون نیاز به تبلیغات در دنیای رقابتی کسب و کار، نیاز به نهادها و مراکزی که به صورت تخصصی به تبلیغات می پردازند نیز بیشتر می شود. به این نهادها و مراکز تخصصی تبلیغاتی، شرکت تبلیغاتی گفته می شود. شرکت تبلیغاتی شرکتی است که وظیفه آن طراحی، ساخت، تعیین استراتژی و مدیریت تمام ابعاد تبلیغات یک برند یا کسب و کار را بر عهده دارد. پخش تراکت ارزان بعنوان یک استراتژی دم دستی در حقیقیت کاملا اشتباه بوده که متاسفانه گاها ،از سوی برخی از صاحبان مشاغل گاهها برشرکت های تبلیغاتی در این حوزه تحمیل کنند که همین امر موجب میشود صدمات جبران ناپذیری به خود صاحب و مدیر کسب و کار وارد شود.هر شغل و تجارتی که در شهر تهران در حال فعالیت میباشد باید به خوبی این موضوع درک کند که پخش تراکت ارزان نتیجه و ثمره ی جز اینکه اوراق تبلیغاتی دور ریخته شود را بدنبال نخواهد داشت، برای درک صحیح این موضوع در این مقاله به بررسی دقیق و ریز بینانه این معظل بزرگ خواهیم پرداخت ، در وهله اول بیاییم بررسی کنیم که فواید پخش تراکت ارزان چیست؟ که برخی ها ندانستن و نفهمیده بر روی این موضوع پافشاری زیادی را میکنند
مزایای پخش تراکت ارزان
پخش تراکت ارزان چه منافع و فوایدی را برای افرادی که تمایل به توزیع اوراق تبلیغاتی بهمراه دارد، که این چنین چشم گوش بسته بر این موضوع تاکید دارند، برای اینکه به فواید و منفعت های پخش ارزان اوراق تبلیغاتی بپردازیم ، باید بدانیم که آیا اصلا پخش و نصب با قیمت های نازل کف بازار حقیقت دارد یا خیر؟ متاسفانه خبر بد اینکه در تمام پخش های برگه های تراکت را فقط بر مبنا قیمت پایین به انجام میرسد، نتیجه ی جز دور ریز 100% تراکت ها نداشته و نخواهد داشت، صد البته برخی از مدیران بی تجربه و فاقد صلاحیت با اینکه بارها و بارها این تجره ناموفق را با پوست و استخوانشان لمس کرده اند، مجددا پافشاری غیر منطقی را بر انجام این مهم براساس قیمت ارزان مینمایند، که خب نتیجه این پافشاری مجددا دورریز تراکت واد بود، در شرایط موجود شهر تهران این واقعا خوش خیالی ، متوهمانه ی است که فرض کنید ، یک نیرو تراکت پخش کن مجرب و کارآمد با نرخ پایین برای کار پخش اوراق پیدا کرد،تبلیغاتی بتوان پیدا کرد. فایده پخش تراکت ارزان فقط در جیب یک عده سود جو و کلاهبردار ، که با عناوین دلفریبی همچون شرکت ها منصف پخش تراکت یا تراکت پخش کن شخصی سعی در فریب کارفرمایانی که تمایل به پخش و نصب تراکت را دارند.فایده اینکه اوراق و برگه های تراکت را بدون نظم و بهتر بگوئیم با تیراژ چند عددی در خانه و معابر رها شده توزیع شود، چیست؟خوش خیالی محض و یا شاید هم خود فریبی بزرگ است که تصور کنیم که یک نیرو یا یک شرکت پخش تراکت با قیمت پایین بیاید و بالاترین کیفیت ممکن را در زمان توزیع اوراق تبلیغاتی را به ما ارائه دهد.در حالیکه هر روز با توجه به شرایط اقتصادی نرخ چاپ تراکت افزایش پیدا میکند، و هر برگه تراکت به نسبت سالیان دور از ارزش ریالی بالاتری برخوردار است،چطور میتوان با سپردن وظیفه خطیر پخش و نصب این برگه ها به افراد کلاهبردار و شیادی که با دستاویز قرار دادن یک شعار پوچ و توخالی پخش تراکت ارزان تنها کاری که نمیکنند ، پخش و توزیع درست است،این افراد و شرکت در کمترین زمان ممکن با سرعت بالا نسبت به پخش فله ی اقدام میکنند، و حتی در اکثر موارد بصورت یکجا تراکت ها را در سطل زباله و جوی آب و مکان های نامشخصی رها میکنند، آیا واقعا تصور اینکه یک شخص و یا یک شرکت تبلیغاتی برای انجام پخش و توزیع برگه های تراکت ارزان ترین نرخ را از ما طلب کند، نوعی خود فریبی نیست، پخش تراکت ارزان فایده ی جز دور ریخت تراکت و هدر رفتن زمان و بودجه و آبرو ریزی برای شغل ما فایده ی ندارد، بله پخش ارزان علاوه بر دور ریخته شدن تراکت باعث میشود ، زمان را هم از دست بدهیم و صد البته با ایجاد مزاحمت برای اهالی اعتبار و آبرومون بین مشتریان بالقوه برود، برای اینکه با تبعات منفی این مهم آشنا بشیم باید بدانیم که پخش و توزیع هر بگه تراکت بسیار مهم و حیاتی است، وهرگونه سهل انگاری در این موضوع تبعات جبران ناپذیری بر پیکره کسب و کار ما وارد خواهد کرد.
پخش ارزان تراکت چطور زمان رقابت را از ما سلب میکند
پخش تراکت ارزان تبعات منفی بیشمار را در برخواهد داشت،که هر کدام از تبعات برای به زمین خوردن هر تجارتی به تنها کافیست، اولین و مهمترین تاثیر منفی که با سپردن پخش اوراق تبلیغاتی با قیمت نازل آن را تجربه میکنید ، از دست دادن زمان رقابت میبادشد قبل ازهر چیزی بهتر است معنی رقابت را بدانیم و سپس به تاثیر منفی پخش تراکت ارزان بر آن بپردازیم. رقابت در اصل به حریف تجاری یک شرکت که به خریدارن، محصولی یکسان یا مشابه عرضه می کند، گفته میشود.در این تعریف ما متوجه شدیم که شرکت هایی رقیب یکدیگرند که می خواهند محصولی یکسان و یا مشابه را به بازار عرضه کنند، وقتی کارایی و ماهیت دو محصول شبیه به هم است بی شک بازار هدف آن دو نیز یکسان است. پس این دو شرکت در بدست آوردن سهم بیشتری از بازار هدف مشترک خود با هم در رقابت هستند.
از دیدگاه فیلیپ کاتلر رقابت بین شرکت ها در 4 گروه،دسته بندی می شود:
- شرکت هایی که محصول مشابه، به مشتریان مشابه با قیمت مشابه ارائه می دهند:
در مثال سالن سینما همان 2 سالن دیگر در این دسته اند.
- شرکت هایی که همان محصول یا همان دسته از محصول را تولید و عرضه می کند:
محصول تولیدی در سینما نمایش یک فیلم است. محصول مشابه فیلم، تئاتر و نمایش های اینچنینی است پس سالن های تئاتر در این دسته قرار می گیرند.
- شرکتی که محصولاتی با خدمات مشابه تولید می کند:
خدمت یک فیلم ایجاد سرگرمی برای اعضای خانواده است پس هر مرکزی که در آن شهر سرگرمی آموزنده ارائه می دهد می تواند در این دسته رقابتی قرار گیرد. خواه ویدئو کلوپ باشد و یا شهربازی!
- شرکتی که برای همان پول قابل خرج شدن مشتری محصول یا خدمات ارائه می دهد:
این دسته نگرشی بسیار دور و کلی در رقابت است برای درک بهتر سراغ مثال سینما می رویم در مثال سینما محصول تولیدی جهت سرگرمی بود، و مشتری در این فرآیند می خواست پولی را خرج سرگرمی کند در دسته اول انتخاب او فیلم و سالن نمایش بود، در دسته دوم انتخاب
باز تر شد طوری که بین فیلم+ تئاتر و سالن های نمایش باید انتخاب می کرد در دسته سوم دایره انتخاب او بسیار بیشتر شد یعنی او می توانست بین فیلم+ تئاتر+ شهربازی+ پیکنیک و … انتخاب کند.
در دسته 4 رم دایره انتخاب های او بسیار بزرگ تر شد طوری که او اکنون می تواند حتی رفتن به رستوران را هم جز انتخاب هایش برای سرگرمی قرار دهد.
در دسته اول دایره رقابت بین شرکت ها بسیار محدود و در دسته چهارم بیش از اندازه گسترده می باشد.حال با یک ندانم کاری و سپردن وظیفه خطیر توزیع برگه های تبلیغاتی براساس اینکه شعار دلفریب پخش تراکت ارزان را سر داده اند ، زمان رقابت را بطور کامل از داست و به عبارتی دیگر میدان را به رقبا وا داده ایم
هدر رفتن بودجه تبلیغات
دومین تاثیر منفی پخش تراکت ارزان هدر رفتن بودجه تبلیغاتی میباشد، خب مطمئنا باید قبل از چیزی اطلاعاتی درباره مفهوم و منظور از بودجه تبلیغاتی داشته باشیم ، تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن به بررسی تبعات منفی پخش تراکت ارزان بر روی آن بپردازیم.
بودجه بندی تبلیغات، مانند یک نقشه راه برای موفقیت در بازاریابی است. این به شما کمک می کند تا اهداف خود را تعیین کنید، استراتژی خود را توسعه دهید و نتایج خود را پیگیری کنید.بدون بودجه بندی تبلیغات، شما در واقع در تاریکی تیراندازی می کنید. شما نمی دانید که چه مقدار پول را کجا باید خرج کنید و چه انتظاری باید داشته باشید. این می تواند به هدر رفتن پول و زمان شما منجر شود. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بودجه بندی تبلیغات را به درستی انجام دهید.
برنامه بودجه تبلیغات، یک طرح جامع برای تخصیص منابع مالی به فعالیت های تبلیغاتی است. این برنامه به عنوان بخشی از پخش تراکت و بایدها اهداف تبلیغاتی، محسوب میشود. برنامه بودجه به کسب و کارها کمک می کند تا از منابع مالی خود به طور مؤثر و کارآمد استفاده کنند و به اهداف تبلیغاتی خود دست یابند،همچنین برنامه بودجه تبلیغات باید به طور منظم بازبینی شود تا با شرایط جدید کسب و کار و بازار سازگار باشد.
پیش تر گفتیم که پخش تراکت ارزان بدون شک مساویست با دور ریختن تراکت خواهد بود،خب بی تردید بودجه ی که صرف چاپ و طراحی و همچنین پخش غیر اصولی آن پرداخت میشد در حقیقت دور ریخته میشود، این حیف و میل بودجه تبلیغاتی در کوتاه مدت باعث ضرر و زیان چشمگیر و در دراز مدت موجب ورشکستگی کامل میشود.
ورشکستگی کامل با پخش تراکت ارزان
متاسفانه پافشاری برخی از صاحبان مشاغل خرد و گاها برخی مدیران اصناف و شرکت ها به اینکه حتما وو الزاما بایستی تحت عنوان پخش تراکت ارزان کارشان صورت بگیرد، لطمات جبران ناپذیری را تجربه خواهند کرد، وقتی نتوانید تبلیغ کنید ، پس مشتری هم نخواهید داشت و ادامه این روند موجب ورشکستگی شما واهد شد، که به چند دسته تقسیم میشود
- ورشکستگی عادی: در صورتی که تاجر تقصیری در این موضوع ندارد و تقلبی از جانب او رخ نداده باشد و صرفاً عوامل بیرونی مانند تحریم، تحولات ناگهانی بازار، حوادث غیرمنتظره تأثیر گذاشته باشد را ورشکستگی عادی می گویند.
- ورشکستگی به تقصیر: هنگامی که به دلیل خطایی که خود تاجر انجام داده این اتفاق رخ بدهد گفته می شود. عواملی مانند نداشتن دفتر تجاری، مبهم بودن صورت های مالی، دارایی و تعهدات و قبول تعهدات بیش از توان مالی می توانند باعث شوند. طبق قانون ۱۴۱ قانون مالیاتی این نوع ورشکستگی جزو جرائم غیرعمد محسوب می شود.
- ورشکستی به تقلب: اگر تاجر به عمد خود را ورشکسته تلقی کند از طریقی مانند مفقود کردن مدارک یا مخفی کردن دارایی های خود، ورشکستگی به تقلب اتفاق می افتد که جرائمی برات آن در نظر گرفته شده بر اساس ماده ۶۷۰ ماده قانون مجازات اسلامی افرادی که به تقلب اعلام ورشکستگی کرده باشند به ۱ تا ۵ سال حبس محکوم می شوند.
متاسفانه این امربیشتر شامل حال کسب و کار ها خرد و محلی میشوند که به تبلیغات بک نگاه سطحی و دم دستی دارند، مدیران این کسب و کارها که عموما هیچ تخصصی و تبحری در ضمینه مدیریت نداشته، با تصمیمات اشتباه و پافشاری بر آن موجب میشود کمتر از شش ماه کسب و کارشان ورشکسته شود
چطور با پخش تراکت ارزان اعتبار و پول مان را به باد فنا بدهیم
پخش تراکت ارزان ، به جرات میتوان آفت تبلیغات تراکتی دانست، متاسفانه طی سالیان گذشته برخی از شرکت های نا معتبر و به اصطلاح زیر پله ی با شعار اینکه ارزان ترین قیمت بازار را ارائه میدهند، باعث ضرر های هنگفت و گاها جبران ناپذیری را به صاحبان مشاغل وارد نموده اند، چه بسا افرادیکه با توهم اینکه با پول کمتری میتوانند پخش تراکت داشته باشند و به اصلاح در بودجه تبلیغاتی خود صرفه جوئی نمایند، و در نهایت سود بیشتری به جیب بزنند، با ضرر های سنگین و هنگفتی مواجه شده اند،که تنها باعث نشده صرفه جوئی در پول و بودجه خود داشته باشند، بلکه ضرر سنگین مالی را متحمل شده اند. در برنامه ریزی تبیلغات مهمترین عامل که باعث موفقیت میشود،استفاده از مشاورین خبره میباشد که روزبهروز در میان تبلیغکنندگان تراکت حضور فعال دارند و از آخرین به روز رسانی ها این حوزه اطلاعات کافی دارند. در توزیع تراکت که برای گسترش مخاطبان مورد استفاده قرار میگرد تنها نکته بی اهمیت قیمت ارزان میباشد. در حالی که این نوع تبلیغات از دیر باز مورد توجه مشاغل مختلف بوده و با سرعت زیادی در حال گسترش و توسعه است، بسیاری از افراد ممکن است حس کنند که پیوستن به این روند کار سختی است. که استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده چه نوع مزایایی میتواند برای بازاریابان داشته باشد.استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده مجموعهای از اقدامات است که هدف آن رسیدن به یک یا چند هدف تعیینشده توسط تبلیغکننده با کمک ابزارهای تبلیغات برنامهریزیشده است. این استراتژی میتواند شامل یک کمپین واحد باشد که برای معرفی نوعی محصول ایجاد شده و یا مجموعهای از کمپینهای که در بخشهای مختلفی شکل گرفتهاند – زمانی که شما با استفاده از تکنولوژیهای خرید برنامه ریزی شدهی تبلیغات به هدف خود میرسید، در واقع از استراتژی تبلیغات برنامه ریزی شده استفاده کردهاید. اگر در زمان طراحی و برنامه ریزی تبلیغات تراکتی این مهم که پخش تراکت ارزان باید در سر لوحه تمام امور باشد را قرار بدهیم در اصل باعث شکست خوردن خود و شغل تان خواهید شد.
چرا نباید فریب شعار پخش تراکت ارزان بخوریم
هر کسب کار و تجارت کوچک و بزرگی برای افزایش درآمد نیازمند پخش تراکت هستند که به رشد فروش آنها کمک کند. معمولا صاحبان مشاغل گاها در دام پخش تراکت ارزان می افتند و تصور میکنند با کمترین قیمت میتوانند باعث تبلغ و همچنین افزایش فروش دست پیدا کنند ولی در اصل ، پخش اوراق تبلیغاتی با نازل ترین قیمت در حقیقت خروجی و کیفیتی نازل بهمراه خواهد داشت و افزایش فروش، یکی از ضروریات مهم تبلیغات هست خواهد شد.در هر پروژه ی تبلیغاتی با دانستن اینکه ویژگیهای جمعیتشناختی مشتریان مثل سن، جنسیت و درآمد، سطح تحصیلات را مشخص کنید. باید بدانید با چه دسته از افراد طرف هستید! پس از آن هم پرسونای مشتری را مشخص میکنید. برای اینکه بدانید پرسونا را چگونه آماده کنید،تا بهترین شیوه پخش و توزیع تراکت را طراحی کنید،صد البته بخشبندی مشتریان هم بسیار مهم حیاتی است که، اینجاست که میتوانید آنها را بر اساس اطلاعات مختلف مثل دموگرافی، روانشناختی، موقعیت مکانی، رفتاری، نیاز و سایر موارد در گروههای مختلف قرار دهید
هرقدر اطلاعات بیشتری داشته باشید، احتمال اینکه بتوانید آنها را جذب کنید هم بیشتر میشود. وقتی بدانید چه چیزهایی مشتریان بالقوه را تحریک میکند، با دست گذاشتن روی همان چیزها، میتوانید آنها را سمت خود بکشانید. مطمئنا با پخش تراکت ارزان به هیچکدام از این خواسته ها نخواهد رسید.
وقتی اطلاعات کاملی راجع به مشتریانتان داشته باشید، میدانید چه مشکلی آنها را آزار میدهد. البته که هر فردی مشکلات مخصوص به خودش را دارد؛ اینجا صحبت از مشکل مشترکی است که راهحل آن در اختیار شما است. تبلیغات شما باید به نوعی طراحی و اجرا شود که بتواند بگوید محصول یا خدمت شما چطور میتواند مشکل مشتریان را حل کند؟ چطور میتواند مسئلهای را برطرف کند که آنها را به ستوه آورده است!
اگر مشتری را بهخوبی شناخته باشید، محصول یا خدمتی ارائه میکنید که مشکلشان را برطرف کند؛ در نتیجه، پخش با کیفیت تراکت موجب میشود فروش هم افزایش یابد.
اما اگر مشتری را خوب نشناسید یا مشکلی از آنها برطرف نکنید، راه به جایی نخواهید برد.یادتان باشد، همۀ کسبوکارهایی که به دستاوردهای بزرگ رسیدند، به مشتریانشان خدمات و محصولات خوبی ارائه کردند؛ پس میتوان گفت یکی از ترفندهای بالا بردن کیفیت پخش اوراق تبلیغاتی نادیده گرفتن سرابی به نام پخش تراکت ارزان است
بهجای تمرکز روی قیمت بایستی بر روی کیفیت اجرا توزع تراکت متمرکز بشویم ، برای هر برگه از تراکت خود ارزش قائل شوید چراکه از این طریق، کسبوکارتان هم بیشتر سود خواهد برد.
تمام کاری که باید بکنید:
بهجای اینکه روی قیمت توزیع تراکت دقیق شوید به کیفیت پخش و نصب اوراق تراکتی اهمیت بدهید چرا که در نهایت منجر به افزایش فروش شما ختم خواهد شد
اصلاً لازم است در مورد اهمیت کیفیت و نحوه اجرا تبلیغات تراکتصحبت کنیم؟ کسی هست که میزان اهمیت این موضوع را نداند؟ اما یک سوء تفاهم بزرگ در این حوزه همانا قیمت های نازل که نتیجه جز دور ریز شدن تراکت ندارد. شرکتهای بزرگ و کوچک موفق، یک تیم تحقیقاتی در ضمینه کیفیت سنجی پخش برگه ها تبلیغاتی دارند که مانع این امر میشود. بزرگ دارند. پخش با کیفیت بهترین منبع برای جذب مشتریان و در نهایت رشد فروش محصولات باشد؛ .تبلیغات تنها روش افزایش فروش است. روشهای بسیار موثری وجود دارد که میتوانید برای افزایش فروش شرکتتان از آنها استفاده کنید. که همگی در گرو فریب نخوردن و سست نشدن در مقابل پخش تراکت ارزان خواهد بود
تبلیغات ارزان چه بلایی سر تراکت می آورند
هر کسب و کارهای کوچک و بزرگی امروزه بخش مهمی از بازار و گردش مالی در جهان را بر عهده دارند. استفاده از پخش و توزیع برگه های تبیلغاتی میتواند باعث رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ شود، صد البته که پخش با کیفیت تراکت عامل موثری بر افزایش میزان فروش و معرفی محصولات این بازار شده است. بدون شک موفقیت و معرفی خوب تولیدات و خدمات بازار کسب و کارهای کوچک و بزرگ بدون طی مسیرهای منطقی و اصولی که برای کسب و کارهای بزرگ و قدیمی تعریف شده، غیر ممکن است. همانطور که برای یک خدمت یا کالا استراتژی را معرفی میکنیم، برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ نیز باید همین عملیات و استراتژی را برای موفقیت در بازار انجام دهیم. یکی از مهمترین بخشهای موفقیت یک محصول، تبلیغات و اطلاع رسانی با کیفت است. پخش تراکت ارزان بلایی که سر کسب کارهای کوچک بزرگ می آور اینکه مانع از رشد آنها میشود. همواره برای شروع عملیات تبیلغات تراکتی باید یک استراتژی خوب با توجه به موقعیت مکانی، زمانی، فرهنگی و اقتصادی تهیه کرد تا در طی مسیر و صرف هزینه های تبلیغات با مشکل مواجه نشویم. نکته مهم این است که چنانچه پخش و نصب برگه های تبلیغاتی در زمان و مکان مناسب ارائه نشود میتواند ضد تبلیغ باشد و باعث ترد شدن محصول از بازار گردد. بنابراین اینکه چگونه تبلیغات میکنیم بسیار اهمیت دارد.
پخش با کیفیت تراکت عامل موفقیت
اینکه برای تبلیغات کسب و کار کوچک خود از کدام یک از موارد بالا استفاده میکنیم بستگی به تعریف محصول و بودجه تعیین شده برای آن دارد. مثلا تبلیغات در فضای مجازی نیاز به هزینه اولیه نداشته باشد اما تبلیغات در رسانه پر هزینه تر است.
یک نکته مهم که همواره باید توجه داشت این است که تبلیغات هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.
امروزه یکی از اثر بخش ترین نوع تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک، تبلیغات فضای مجازی و آنلاین است. طبق تحقیقات انجام شده حدوداً 40 درصد مردم قبل از خرید فیزیکی یک کالا، قبلا از مشخصات و شرایط آن کالا در فضای مجازی کسب اطلاع کرده اند. برای کسب و کارهای کوچک محلی بدون شک کم هزینه ترین و پر بازده ترین نوع تبلیغات، فضای مجازی است. ایجاد کانال های معرفی محصول، صفحات اختصاصی در شبکه های تعاملی، ارسال ایمیل و ایجاد وب سایت در معرفی کالا و خدمات شما بسیار موثر است.فلذا در هر تبلیغاتی این مهم بسیار حائز اهمیت است که فریب پخش تراکت ارزان را نخوریم و با سپردن کار به شرکت های معتبر و با مجوز رسمی با خیالی آسوده منتظر به نتیجه رسیدن تبلیغات خود بشویم.
پخش کن ارزان یا شرکت های زیر پله ی بلای جان تراکت
سوال اساسی که حال مطرح میشود اینکه پخش تراکت ارزان توسط چه اشخاصی و به چه علتی انجام میگرد؟ طی سالیان اخیر متاسفانه یک عده کثیری از افراد سود جو با راه اندازی شرکت های زیر پله ی و یا همان سوری که هیچ آدرس مشخص و جای معینی ندارد،با اعزام نیروها فاقد صلاحیت و آموزش صرفا به پخش تراکت ارزان اقدام مینمایند، این افراد روزانه ده هزار عدد تراکت را از صاحبان مشاغل گرفته و با وعده پخش تضمینی با قیمت نازل سر ایشان کلاه شادی میگذارند ، ترفند این شرکت ها که متاسفانه تعدادشون هم کم نیست اینکه با ارسال چند عدد عکس و ارسال فیلم از نحوه پخش ، اعتماد مدیر ساده دل و خوش باری که دل در گرو پخش تراکت ارزان را دارد را جلب مینمایند، و با انهدام تراکت ها هیچ نشانی از خراب کاری خود بجا نمیگذارد، متاسفانه برخی از مدیران مشاغل بخاطر عدم اطلاعات کافی و با به خیال طمع زیاد در چاهی می افتند که به اصطلاح قدیمی ها هم چوب را میخورند هم پیاز را، راهکار اینکه در دام این افراد و شرکت ها کلاهبردار نیفتیم اینکه با اعتماد بیجا به افراد و شرکت های زیر پله ای که شعارشان فقط فقط پخش تراکت ارزان است و هدفی کلاهبرداری و شیادی نیست اعتماد نکرده چراکه اینان هیچگونه تعهدی نسبت به حسن انجام کار ندارد، فلذا پیشنهاد میشود قبل از اینکه بیشتر ضرر نکرده از خدمات شرکت تهران تراکت استفاده نمائید تا مانع از دور ریز شدن تراکت شما بشود.صد البته که برای اطلاع داشتن دقیق از نحوه و چگونگی محاسبه و نرخ گذاری توزیع تراکت در تهران پیشنهاد میکنیم مقاله قیمت پخش تراکت در تهران را مطالعه بفرمائید
نتیجه گیری
پخش تراکت ارزان هیچ ثمره و بازدهی جز هدر رفت تراکت و زمان و بودجه تبلیغاتی ندارد، اعتماد به اشخاص متفرفه و شرکت های فاقد اعتبار لازم که براساس شعار پوچ و غیر واقعی پخش تراکت ارزان مصداق دور ریختن آگاهانه اوراق تبلیغاتی میبشاد.