پخش تراکت درب منازل – تضمین بازدهی چشمگیر

پخش تراکت درب منازل – تضمین بازدهی چشمگیر
20ژوئن

پخش تراکت درب منازل یکی از مهمترین و معروف ترین شیوه های تبلیغاتی در  زمان توزیع  و نصب اوراق تراکتی میباشد،  این مقالهب میتواند بسیار مفید باشد برای  اکثر مشاغل و اصنافی که تمایل به پخش تراکت درب منزل  باشد

پخش تراکت درب منازل

پخش تراکت درب منازل  یکی از شیوه های کلیشه ی ولی تاثیر گذار در تبلیغات تراکتی محسوب میشود.امروزه روش‌های مختلفی برای تبلیغات در زمینه‌های مختلف وجود دارد. یکی از این روش‌ها توزیع تراکت است. تراکت‌ها برگه هایی هستند که به شکل تک برگ و در تیراژ بالا چاپ می شوند.یکی از ابتدایی‌ترین و اولین روش‌های تبلیغات هستند که بیشتر برای تبلیغات شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند. پیام‌هایی که در تراکت‌ها چاپ می‌شوند، می‌بایست ساده بوده تا به راحتی به افراد منتقل شود. پخش تراکت درب منازل یکی از شیو های محبوب بین کارفرمایان و مدیران مشاغل مختلف میباشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در پخش و توزیع اوراق تبلیغاتی  بیشتر در مکان‌های شلوغ و معابر استفاده می‌شود.  پخش تراکت درب منازل زمانی استفاده می‌شود که بخواهیم عموم مردم را  با محصول یا خدماتی آشنا کرد و یا یک رویداد خاصی را معرفی کرد.با استفاده از این نوع از تبلیغات، می‌توان به صورت همزمان هم به معرفی محصول و یا خدمات پرداخت و هم اینکه نوعی اعلان به شمار می‌آید. تراکت‌ها به دلیل اینکه می‌توانند تعداد زیادی از افراد را با خدمات یک موسسه یا شرکت معرفی کنند، جزء یکی از موفق‌ترین روش‌های تبلیغات هستند. پخش تراکت درب منازل تبلیغی موثر و چشمگیر است که بتواند با طراحی خاص، افراد را جذب کند، به گونه‌ای که افراد به خواندن آن ترغیب شوند. بنابراین استفاده از رنگ‌های روشن و همینطور چاپ با کیفیت در کنار جملات و متن‌های جذب کننده، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.که با استفاده از آن می‌توانید محصول و خدمات خود را به مردم بشناسانید. این روش یکی از بصرفه ترین و اقتصادی‌ترین روش‌های تبلیغات است که از کسب و کارهای کوچک تا موسسات و شرکت‌های بزرگ از آن استفاده می‌کنند.

تبلیغات تراکتی در اصل نوعی تبیلغات کاغذی است که به‌قصدِ توزیع گسترده چاپ و در فضاهای عمومی بین مردم پخش می‌شود.تراکت‌ها گاهی روی در و دیوارها چسبانده می‌شوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانه‌های مردم پست می‌شوند. اما متداول ترین شیوه پخش تراکت درب منازل است.

باید بدانیم که در اصل تراکت یک  برگه‌ای چاپ شده و  همچنین تانشده است ، که برای اطلاع رسانی دادن به مردمو یا  برای اتفاق افتادن یک رویداد خاص یا سمینار یا معرفی محصول خاص استفاده می‌شود. تراکت تبلیغاتی بیان‌کننده خبری ساده یا پیامیست که به راحتی می‌توان آن را منتقل کرد.تراکت‌های تبلیغاتی سایز ثابتی ندارند و می‌توان در هر سایزی طراحی تراکت تبلیغاتی را انجام داد. معمولاً تراکت‌های تبلیغاتی یک‌رو طراحی و چاپ می‌شود ولی قابلیت این را دارد که دورو طراحی و چاپ شود.  شیوهای متفاوت و متنوعی در هنگام پخش تراکت درب منازل مورد استفاده قرار میگرد.

شیوه پخش تراکت درب منازل
شیوه پخش تراکت درب منازل

شیوه پخش تراکت درب منازل

پخش تراکت درب منازل به عنوان یک روش مثمرثمر و مفید تلقی میشود، در این شیوه تراکت ها فقط فقط در مناطق مسکونی توزیع میشوند، شیو های متنوعی از این سبک از تبلیغات تراکتی به اجرا میرسد ، که هر کدام از آنها با توجه به نوع شغل و تجارت و همچنین بازار هدف و مشتریان بالقوه مورد استفاده قرار میگرند، برای اینکه بدانیم کدامیک از این شیوه مختص به چه شغلی است قبل از هر چیزی بایستی در تعیین بازار هدف دقت لازم را بعمل بیاوریم، به زبان ساده‌تر، محصولات شما برای این مجموعه از خریداران و آن‌ها برای محصول شما ساخته شده‌اند.مثلاً فرض کنید محصول شما، لاستیک ماشین است. در این شرایط، آیا این محصول برای فردی ساخته شده است که خودرو ندارد؟

به عبارتی، بازاریابی با یک بازار تعریف‌شده شروع می‌شود، روی نیازهای مشتری تمرکز می‌کند، تمام فعالیت‌ها و کارهایی را که در تصمیم مشتری اثر می‌گذارند، هماهنگ می‌کند و در نهایت، با جلب رضایت مشتری، به سود منجر می‌شود.ویژگی‌های بازار هدف بسته به محصول متفاوت است و به همین شکل، ویژگی‌های محصولی که شما بازاریابی می‌کنید، بسته به بازار هدف انتخابی متفاوت است.

تفاوت مخاطبِ هدف با بازار هدف چیست؟

بازار هدف بزرگترین گروه متشکل از افرادی است که شما می‌خواهید به آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ چیزی که پایه و اساس تصمیم‌گیری‌های مهم دربارهٔ نوع محصول، کانال‌های توزیع، قیمت‌گذاری و ترویج آن است.ولی «مخاطب هدف» زیرمجموعهٔ بازار هدف است که می‌خواهید با او از طریق پیام یا تبلیغات خاصی ارتباط برقرار کنید. شما معمولاً می‌خواهید این فرد را به‌سمت محصول یا خدمت مشخصی سوق دهید.

تعیین مخاطب هدف نقش مهمی در اینکه در تبلیغات تراکتی بتوانیم در تعیین شیوه های پخش تراکت درب منازل کدام  یک برگزینم بسیار مهم است و در تصمیم‌گیری برای نحوهٔ برقراری ارتباط دارد: چه چیزی را چه زمانی، در چه جایی و به چه کسی بگوییمنظور از بخش‌بندی، تقسیم بازار به بخش‌های کاملاً مشخص است که هر بخش، مجموعه‌ای از مشتریان با ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های مشترک است.

برای تعیین بازار هدف در پخش تراکت درب منازل بایستی به موادری چون

  • (فرهنگ، خرده‌فرهنگ و موقعیت اجتماعی)
  • شخصی (سن و مرحلهٔ زندگی، شغل، درآمد و وضعیت اقتصادی، سبک زندگی و شخصیت)
  • روان‌شناختی (انگیزش، درک، یادگیری و باورها و عقاید)
  • اجتماعی (گروه‌های مرجع، افراد فامیل و نقش و شان)

دقت و حساسیت خاصی داشته باشیم ، تا سپس بتوانیم از بین شیوه های مرسوم توزیع و پخش تراکت درب منازل که شامل

  • داخل منازل
  • نصب تکچسب
  • دوچسب
  • چهار چسب

یکی را انتخاب نمائیم و برای پیشبرد اهداف خود از آن استفاده نمائیم، توزیع اوراق تبلیغاتی در محدوده مسکونی بسیار مورد توجه مشاغل و اصناف قرار دارد، بایستی به تکفیک درباره چگونگی هر کدام از شیو ها نامیرده شده اطلاعاتی را داشته باشیم ، تا در زمان برنامه ریزی تبلیغاتی بهترین شیوه را برگزینیم

معرفی شیوه های پخش تراکت درب منازل

پخش تراکت درب منازل به چندین شیوه به  انجام میرسد، که هرکدام از آنها میتواند باعث افزایش فروش و همچنین توسعه هر کسب و کار و شغلی در حد وسیعی بشود، برای درک بیشتر و بهتر هر کدام از این شیو های بصورت کامل بررسی و موشکافانه به آنها پرداخته ایم ، که هر مدیری و صاحب شغل و تجارتی که تمایل به تبلیغات تراکتی دارد، با اطلاع داشتن از این موضوع نسبت به گزینش یکی از آنها اقدام نماید.

لای درب منازل

لای درب منازل یکی از شیو های پخش تراکت درب منازل میباشد، که در آن تراکت یا اوراق تبلیغاتی را داخل منازل مسکونی میندازند، در این شیوه معمولا بین دو الی سه عدد برگه تبلیغاتی را داخل منازل قرار میدهند ، در زمان پخش لای درب منازل باید بدانیم که تبلیغات هم چیزی شبیه خلاقیت و عشق و آرامش است. تقریباً همه می‌توانیم تا حد خوبی تشخیص بدهیم که چه چیزی تبلیغ است و چه چیزی نیست. اما تعریف دقیق آن ساده نیست.تبلیغات، به عنوان تنها راه ارتباط با مشتری و ارسال پیام به او تلقی می‌شد.اما امروز دانش بازاریابی به ما آموخته است که هر محصول یا خدمت یا برند، به شکل‌های مختلف با مخاطب و مشتریان بالقوه و مشتریان بالفعل خود رابطه برقرار می‌کند.بسته بندی هم یکی از شکل‌های ارتباط با مخاطب است و ما از طریق آن، پیام‌های زیادی به مخاطبان خود می‌دهیم.حتی میزان تخفیف دادن و تعداد و نحوه‌ی برگزاری حراج‌ها یا برنامه‌های دوره‌ای فروش شکلی از ارتباط با مخاطب هستند.کاتالوگهای شرکت ما، شکلی از ارتباط در بازاریابی هستند و پیامهای متعددی را به مخاطب و مشتریان ما ارسال می‌کنند.محل فروشگاه‌های ما، پوشش همکاران ما و ده‌ها مورد دیگر را می‌توان مثال زد که همگی، شیوه‌هایی از ارسال پیام برای مشتریان هستند. که در پخش لای درب این پیام تبلیغاتی ارسال میشود.

نصب تک چسب

نصب تک چسب بدین شکل است که تراکت ها با یک عدد چسب کاغذی بر روی دیوار و معابر مد نظر کارفرما نصب میشود، این شیوه تبلیغاتی هم جزء روش های مطلوب و مورد توجه در پخش تراکت درب منازل تلقی میشود.بدیهی است که تبلیغات را نیز، مانند هر موضوع دیگری می‌توان از جنبه‌های مختلفی طبقه بندی کرد. این شیوه که جزء تبلیغات محیطی محسوب میشود و تبلییغات محیطی  در اصل   در محل عبور و مرور مردم و ماشین‌ها و  به طور خاص عمدتاً در کناره‌ی خیابان‌ها و اتوبان‌ها یا بر روی پل‌های عابر پیاده و محل‌های مشابه  انجام می‌شود.  باید بدانیم که نصب تکچسب در اماکنی چون تبلیغ داخل مترو یا تبلیغ توسط استندها در فروشگاه‌ها،  هم انجام میگرد.

دو چسب

پخش تراکت درب منازل به شکل دو چسب بدین شکل است که تراکت  بصورت دو چسب بر روی دیوار نصب میشود، این شکل از تبلیغات ماندگاری طولانی تری نسب به نصب تک چسب دارد، صد البته که در زمان برنامه ریزی برای پخش تراکت درب منازل بایستی به این مطلب مهم دقت داشت ، که آیا نصب دوچسب برای شغل مورد نظر میتوان مفید باشید، هر شغل و تجارتی با توجه به محدویت و نوع اص بازار هدف خود از یکی از شیو های توزیع تراکت بایستی استفاده نماید.

چهار چسب

نصب چهار چسب یکی از ویژه ترین و در عین حال سخت ترین شیو های توزیع اوراق تبلیغاتی بشمار می آید . این شیوه معمولا برای تراکت های در ابعاد بزرگتر مورد استفاده قرار میگرد، صد البته نصب چهار چسب برای آگهی های چون استخدام ، اطلاع رسانی ،و همچنین پوسترهای انتخاباتی و همچنین برگه های بزرگی که برای گمشدگان مورد استفاده قرار میگرد، در این شیوه چهار طرف تراکت با چسب کاغذی چسب زده میشود.

مزایا و معایب پخش تراکت درب منازل
مزایا و معایب پخش تراکت درب منازل

مزایا و معایب پخش تراکت درب منازل

هر شیو هی توزیع و نصب برگه های تراکتی از مزایا و معایبی برخوردار است ، که بایستی از آنها اطلاع کامل و کافی داشت، چراکه در زمان طراحی و برنامه ریزی برای تعیین شیوه تبلیغاتی بسیار مهم است که شما درباره این مزایا و معایب اطلاعاتی داشته باشید. در تمام پروژه های که از پخش تراکت درب منازل برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگرد، محاسن مختلف و متنوع در استفاده از تبلیغات چاپی توام با مزایا و معایبی است که دانستن آن به شما کمک می کند، برای استفاده از آن برنامه ریزی بهترین برای تبلیغات داشته باشید.

 

  • دسترسی آسان مشتری به آن
  • آشنایی آسان مشتری با محصولات
  • امکان جابجایی تبلیغات چاپی
  • امکان گزینش مشتری برای خرید محصول
  • حذف واسطه میان کسب و کار و مشتری
  • امکان مقایسه محصول با محصولات دیگر توسط مشتری
  • جذب مشتری در کوتاه مدت
  • افزایش عرضه و تقاضای محصول
  • راه ارتباطی سریع از سوی مشتری با برند
  • دوام و ماندگاری بیشتر تاثیر تبلیغات در ذهن مشتری

 

در کنار این مزایا استفاده از تبلیغات چاپی می تواند با معایب زیر همراه باشد:

  • استفاده زیاد از کاغذ یا سایر متریال برای تبلیغات
  • آسیب به محیط زیست
  • محدودیت زمانی و مکانی برای تبلیغات

چرا باید از پخش تراکت درب منازل استفاده کنیم

پخش تراکت درب منازل باسرعت بالای به مشتری معرفی میشود: یکی از مهمترین مزیت های این نوع تبلیغات سرعت بالایی است که بدون محدودیت زمانی و مکانی به طیف وسیعی از مخاطبان می رسد. این شیوه برخلاف سایر اشکال تبلیغاتی که محدود به زمان و مکان است، تبلیغات  تراکتی بصورت درب منازل در سریع ترین زمان و بدون محدودیت به مخاطب می رسد. از سایر ویژگی میتوان به

فراگیر بودن: به دلیل دسترسی و رایگان به تراکت  محدودیت زمانی و مکانی از میان برندها با مشتریان و مخاطبان برداشته شده است.

تبلیغات مجازی بهتر یا پخش تراکت درب منازل

تفاوتی که تبلیغات تراکتی با تبلیغات مجازی دارند را باید اینطور تبلیغات مجازی دارند اینطور توصیف کرد کهاستفاده از تبلیغات دیجیتال معایبی نیز به همراه دارد که مهمترین آن عبارت است از:

  • گران بودن تبلیغات از طریق فضای دیجیتال
  • منفعل بودن مخاطب در برابر تبلیغات دیجیتال
  • دسترسی نامتوازن تبلیغات دیجیتال به مخاطبان
  • ایجاد فضای ناامن برای اطلاعات
  • عدم امکان جابجایی آن

برای اینکه به درک بهتری از تبلیغات چاپی و آنلاین برسید، باید بتواند به مقایسه درستی از هر کدام برسید. بر اینکه بتوانید مقایسه قابل قبولی درباره هر کدام از تبلیغات چاپی و آنلاین داشته باشید باید آن را در قالب پارامترهای زیر ارزیابی کنید:

دامنه تبلیغات: یکی از مهمترین پارامترها دامنه تبلیغات است. طبیعتا به دلیل دسترسی مردم به اینترنت دامنه تبلیغات در نوع آنلاین بیشتر از چاپی است. به طور مثال با  چاپ تنها بخشی از محصولات در فضای زمانی و مکانی محدودی به آن دسترسی داشته باشند. حتی تبلیغات در رسانه های چاپی نیز محدود است.

اندازه گیری نرخ موفقیت:

شما برای تبلیغات چاپی نمی توانید میزان موفقیت تبلیغات را ارزیابی و اندازه گیری کنید، در حالی که در اینترنت از طریق تعداد ویوها، لایک ها یا کامنت ها می توانید ارزیابی مناسبی از میزان تاثیر تبلیغات داشته باشید. این شرایط برای تبلیغات به روش سنتی و چاپی وجود ندارد. علاوه بر اینکه ابزارهای مختلفی مانند گوگل آنالیتیکس و… برای ارزیابی تبلیغات آنلاین وجود دارد.

بودجه تبلیغاتی:

از دیگر پارامترهای مقایسه تبلیغات دیجیتال و چاپی میزان هزینه ای است که برای هرکدام تخصیص داده می شود. غالبا کسب و کارهای با بودجه محدود از روش های ارزانتر مانند تبلیغات در گوگل استفاده می کنند. اما به هر حال هر کدام از این روش ها بودجه های مختلفی را می طلبند. شما می توانید با چاپسربرگ محدود یا انواع دیگر تبلیغات چاپی استفاده کنید.

دسته بندی افراد:

در تبلیغات چاپی شما می توانید اقلام تبلیغاتی را به تناسب جامعه هدف خود تولید و توزیع کنید. این در حالی است که در تبلیغات دیجیتال تفکیک دسترسی مخاطب به تبلیغات کمتر امکان پذیر است.

ارتباط مستمر:

تبلیغات دیجیتال امکان دسترسی مخاطب به کسب و کار را به صورت منظم و مداوم فراهم می کنند. در حالی که در تبلیغات چاپی این امکان برای داشتن ارتباط موثر محدودتر است.

محتوای تبلیغات:

یکی دیگر از پارامترهای مهم در مقایسه محتوای تبلیغاتی است، که در تبلیغات دیجیتال محدودیتی در نوع محتوا ندارد و شما می توانید از انواع محتواهای تصویری، عکس، فیلم و حتی محتوای متنی استفاده کنید. در حالی که در تبلیغات چاپی تنها شما امکان استفاده از محتوای تصویری و متنی را دارید.

استفاده از روش های مختلف تبلیغاتی اعم از دیجیتال و چاپی امروزه یکی از ضروریات برای کسب و کارها به شمار می آید. از هیمن رو برندها برای به کاربردن هر کدام از این روش ها برنامه ریزی درست و روش های مناسبی را انتخاب کنند. برای اینکه بتوانید بیشترین اثربخشی را از هر کدام روش های تبلیغاتی گفته شده بدست آورید، باید از تکنیک های خلاقانه استفاده کنید.

تبلیغات مجازی یا پخش تراکت درب منازل

برای مقایسه پخش تراکت درب منازل و تبلیغات مجازی باید بدانیم که با وجود گسترش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات چاپی همچنان مورد استقبال مشاغل و کسب و کارها هستند. این موضوع حتی در کشورهایی که نمایشگرهای محیطی بخش بزرگی از نمای خیابان‌ها را تسخیر کرده‌اند نیز صادق است. اما چرا چنین است؟ چرا با این وجود، اهمیت تبلیغات چاپی کمرنگ نشده است؟ با نگاهی دقیق‌تر خواهیم دید که دلایل مختلفی را می‌توان در این زمینه نام برد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

ماندگار بودن تبلیغات چاپی

بدون شک هرچه ماندگاری تبلیغات بیشتر باشد، شانس اثرگذاری آن نیز بالا می‌رود. تبلیغات چاپی برای مدت زمان بسیار طولانی دوام می‌آورند و برای همین می‌توانند نظر مشتریان بالقوه زیادی را به خود جلب کنند.

قابل لمس بودن تبلیغات چاپی

اگر شما هم از جمله کسانی باشید که خواندن کتاب‌های کاغذی را به نسخه‌های دیجیتالی ترجیح می‌دهند، می‌دانید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنیم. هنوز افراد زیادی ترجیح می‌دهند هنگام مطالعه یک آگهی تبلیغاتی بتوانند آن را لمس کنند و برای استفاده آن در ساعت‌ها و روزهای آینده، آن را تا بزنند و در جیب خود نگه دارند. این ویژگی به ظاهر ساده، یکی از برگ برنده‌های تبلیغات چاپی است که در گونه‌های دیگر تبلیغات نمی‌توان آن را یافت.

ارزان بودن تبلیغات چاپی

یکی دیگر از ویژگی‌های تبلیغات چاپی، ارزان بودن آن است. درست است که نمونه‌هایی از تبلیغات چاپی وجود دارند که برای اجرای آن‌ها باید بودجه زیادی را هزینه کرد، اما انواع تبلیغات چاپی نیز در دسترس هستند که می‌توان با صرف هزینه‌های اندک از آن‌ها بهره گرفت.

جامعه هدف وسیع‌تر

بر خلاف تبلیغات اینترنتی، نمونه‌های سنتی و چاپی جامعه هدف بسیار وسیعی را هدف می‌گیرند. به عبارت بهتر در بسیاری از مواقع تبلیغات دیجیتال فقط به سمع و نظر عده خاصی که با دستگاه‌های دیجیتال سر و کار دارند می‌رسند و یا در بهترین حالت در رسانه‌هایی مانند تلویزیون پخش می‌شوند که باز هم محدودیت‌هایی در زمینه قشر و گروه سنی مخاطبان در مورد آن وجود دارد. اما تبلیغات چاپی می‌تواند به دست هر کسی در هر سنی برسد. برای مثال یک تراکت ساده را هرکسی ممکن است مطالعه کند و این یکی از جنبه‌های اهمیت تبلیغات چاپی به شمار می‌رود.

بی‌سروصدا و بدون نیاز به منبع انرژی

یکی دیگر از مزایای تبلیغات چاپی این است که کار خود را در سکوت انجام می‌دهند. تبلیغات چاپی می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز و بدون اینکه برای افراد دیگر ایجاد مزاحمت کند، به جذب مخاطبان خود بپردازند. علاوه بر این، تبلیغات چاپی برای در دید بودن نیازی به هیچ منبع انرژی و یا اتصال اینترنتی ندارند و مستقل از هرچیزی عمل می‌کنند.

چه تعدادی باید برای پخش و توزیع درب منازل چاپ کنیم

در پخش تراکت درب منازل اطلاع داشتن از حجم و مقدار لازم برای چاپ تراکت بسیار مهم و حیاتی است.چاپ یکی از رسانه های متداول در تبلیغات است که در اشکال مختلفی کاربرد دارد. علی­رغم تبلیغات اینترنتی و آنلاین که امروزه سهم زیادی از تبلیغات را به خود اختصاص داده اند، نمی توان چاپ را از فرایند تبلیغات حذف کرد.برای درک بهتر اهمیت چاپ به عنوان یکی از رسانه های مهم در بازاریابی انواع کسب و کارها، می توانید به مقایسه تبلیغات آنلاین و تبلیغات چاپی بپردازید. به نظر شما در دنیایی که پر است از انواع تبلیغات در شبکه های مجازی، تلویزیون، رادیو و غیره، به چه روشی می توان به طور مناسب محصول خود را در معرض دید مشتریان قرار داد و آن را معرفی کرد؟

بکارگیری چاپ در تبلیغات و بازاریابی، تنها راه حلی است که می تواند به شما در این مسیر کمک کند.مطمئناً استفاده از فضای تبلیغات آنلاین نیز شما را به مشتریان زیادی می رساند، اما این موضوع باعث نمی شود که از تاثیر تبلیغات چاپی در بهبود کسب و کارتان غافل شوید.تبلیغات چاپی، مشتریانی آینده نگر را به جمع مشتریان شما اضافه می کند.

برای درک اهمیت چاپ در بازایابی و تبلیغات می توان به چاپ کاتالوگ اشاره کرد. به عنوان مثال، کسب و کار یک شرکت تولیدی را در نظر بگیرید. آیا چنین کسب و کاری می تواند کاتالوگ را از ملزومات بازاریابی خود کنار بگذارد؟

در این زمینه، صدها مثال از کسب و کارهای مختلف می توان ذکر کرد که چاپ به فرایند بازاریابی آن ها کمک شایانی می کند؛ به نحوی که حذف تبلیغاتی چاپی آسیب جدی به کسب و کار مورد نظر وارد می کند.

بنابراین، تبلیغات برای انتقال مناسب پیام خود نیاز به رسانه دارد که می توان گفت چاپ یکی از رسانه های قوی برای تبلیغات محسوب می شود.در زمان پخش تراکت درب منازل شاید این سوال مطرح شود که آیا بهتر نیست از تبلیغات مجازی استفاده شود ، برای پاسخ صریح به این سوال بایستی تبلیغات چاپی و بازاریابی دیجتال مورد بررسی قرار داد.

 

استفاده از بازاریابی چاپی (سنتی) بهتر است یا بازاریابی دیجیتال (مدرن)؟

به جای فکر کردن به اینکه آیا بازاریابی چاپی بهتر است یا بازاریابی دیجیتال؛ بهتر است به این فکر کنید که چاپ مهم است و باید در بازاریابی خودتان جایی برای این اهرم پرقدرت درنظر بگیرید!

بر اساس تحقیقات انجام شده، ۵۶ درصد مشتریان، بازاریابی چاپی را معتبر ترین نوع بازاریابی می دانند و تمایل بیشتری به آن نشان می دهند.

(منظور از بازاریابی چاپی همان تبلیغات کاغذی و فیزیکی است)

علاوه بر این آمار، بازاریابی چاپی می تواند به افزایش بازدید سایت شما هم کمک کند و آمار در این باره نشان می دهد که ۴۴ درصد از مشتریان پس از دریافت تبلیغات چاپی مانند کارت های تبلیغاتی، به وب سایت یک برند مراجعه می کنند.

چاپ تبلیغات در نمایشگاه ها

اگر به نمایشگاه هایی که هر چند وقت یک بار به صورت دوره ای برگزار می شود سری بزنید، متوجه گستردگی کاربرد این رسانه در کسب و کارهای مختلف خواهید شد. در نمایشگاه ها از کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ گرفته تا بنرها و تندیس ها و غیره که همگی ابزار آلات تبلیغات و بازاریابی کسب و کارها محسوب می شوند، نیازمند صنعت چاپ هستند.

ارتباط مخاطبان با چاپ

شاید از دوستان یا نزدیکان خود شنیده باشید که حوصله خواندن فایل های الکترونیکی را ندارند و به خواندن کتاب های فیزیکی علاقه بیشتری دارند. در تبلیغات هم این امر صدق می کند. بنابراین، تاثیر تبلیغات چاپی از تبلیغات الکترونیکی که اغلب به صورت انبوه و یک جا در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد، بیشتر است.

ارتباط چاپ و مردم

تحقیقات انجام شده طی یک دوره ۸ ساله و روی ۲۵۰۰۰۰ نفر از مشتریان حکایت از این دارد که تبلیغات چاپی از چندین جهت روانشناسی، افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین، می توانید انتظار این را داشته باشید که یک تبلیغات چاپی مناسب، تاثیر شگرفی در کسب و کار شما داشته باشد و به شما در رسیدن به اهداف­تان کمک کند.

انجام پخش تراکت درب منازل فوری
انجام پخش تراکت درب منازل فوری

 مزایای روانی پخش تراکت درب منازل روی افراد

  1. ماندگاری در ذهن

قطعاً شما هم مانند من و سایر افراد جامعه در طول روز تبلیغاتی را به صورت آنلاین دریافت می کنید که به ندرت در ذهن شما باقی می ماند، اما تبلیغات چاپی این مشکل را ندارد. می توان به عنوان یکی از بزرگترین مزایای استفاده از چاپ در بازاریابی، به ماندگاری بلند مدت در ذهن اشاره کرد.

به طور کلی، مردم تمایل دارند که اطلاعات را در زمان مناسب و با حوصله بیشتر بخوانند تا بتوانند آنها را به خوبی تجزیه و تحلیل کنند. تبلیغات چاپی این امکان را برای مشتریان و مخاطبان شما فراهم می کند که در زمان مناسب و با حوصله اطلاعات دریافتی را بررسی کنند.

  1. تمرکز

زمانی که یک فرد یک مطلب چاپی را مطالعه می کند، تمرکز بیشتری نسبت به زمانی دارد که همان مطلب را به صورت دیجیتالی مطالعه می کند. به همین دلیل، مطالب چاپ شده پتانسیل بیشتری برای کسب نتایج بهتر دارند.

البته، می توان با بهره گیری از روش های خاصی عملکرد محتوای دیجیتال را نیز بهبود بخشید اما هیچگاه نباید از مزایای اطلاعات چاپی برای مشتریان خود غافل شوید.

  1. درک و یادآوری

زمانی که فرد بتواند روی مطلبی که میخواند یا می بیند متمرکز شود، می تواند آن را بهتر درک کرده و به خاطر بسپارد. همین دلیل یکی از عواملی است که باعث شده است چاپ، رسانه ای با ارزش محسوب شود.

در تبلیغات چاپی، پیام شما بسیار طولانی تر از هر چیزی که آنلاین ایجاد می کنید، ماندگار خواهد شد.

  1. ارزش

مردم مطالب چاپی را با ارزش تر از مطالب دیجیتال می دانند.

  1. کانال های ارتباطی

در امر بازاریابی می بایست از کانال های مختلف با مشتریان در ارتباط بود. یکی از مهم ترین این کانال ها، چاپ است که به کمک کانال های دیگر، ایجاد هم افزایی می کند.

مطالب چاپی شما می تواند حاوی کدهای QR (کدهای واکنش سریع)، آدرس سایت، پروفایل شما در شبکه های اجتماعی، آدرس ایمیل و غیره باشد.

چاپ و بالاترین نرخ بازگشت سرمایه

آیا تبلیغات به صورت چاپی بسیار گران است؟ باید بگوییم خیر.

بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده نرخ بازگشت سرمایه در میان رسانه ها، برای تبلیغات چاپی ۱۲۵ درصد محاسبه شده است که در مقایسه با سایر رسانه ها رقم بسیار بالاتری است. نرخ بازگشت سرمایه در سایر رسانه ها مانند تبلیغات آنلاین و تلویزیون حدوداً ۸۷ درصد است.

طراحی و چاپ در بازاریابی

یک طراحی جذاب تاثیر بسیار زیادی در یک بازاریابی موفق خواهد داشت. به همان اندازه که یک طراحی مناسب می تواند تاثیر مثبت و رو به جلو داشته باشد، یک طراحی نامناسب می تواند منجر به افت فروش و هدر رفتن سرمایه شود. بنابراین، در انتخاب طراح و همچنین چاپ طرح های تبلیغاتی خود می بایست دقت و حساسیت خاصی داشته باشید.

مشاغل و پخش تراکت درب منازل

پخش تراکت درب منازل برای برخی مشاغل حک برگ برنده را ایفا مینماید ، که در ادامه به برخی از این مشاغل و اصناف خواهیم پرداخت . تاثیری که پخش تراکت درب منازل برای برخی از اصناف میگذارد ، آنقدر مهم و حیاتی میباشد که میتواند باعث افزایش چشمگیر مشتریان در مدت کوتاهی بشود. مشاغلی که میتوانند از این مسئله نهایت سود را ببرند. شاید در لیست مشاغلی که میتوانند از این شیوه نهایت سود را عاید خود کنند ،بتوان نام صدها شغل را عنوان نمود، اما در این مقال سعی داریم به بررسی مختصر برخی از این شماغل بپردازیم

 

رستوران ها و کترینگ ها

رستوران ها و کترینگ مطمئنا جزء مشاغلی محسوب میشود ، که با استفاده از توزیع تراکت درب منازل میتوانند به بهترین شکل ممکن از نتایج شگفت انگیز آن بهرهمند شوند، معمولا برای این مشاغل بهترین شیوه پخش تراکت درب منازل ، نصب تک چسب میباشد

 

سالن های زیبایی

سالن های زیبایی بانوان هم باید به توزیع اوراق تبلیغاتی درب منازل اهمیت ویژه ی قائل بشوند، چراکه یک پل ارتباطی ایشان با مشتریان هدف خود از این طریق میباشد، صد البته که برای پخش تراکت درب منازل بهترین شیوه برای این شغل نصی دوچسب خواهد بود

 

دندانپزشکی

دندانپزشکی هم جزء مشاغلی محسوب میشود که برای ترویج و تبلیغ خود از تبلیغات تراکتی بایستی نهایت استفاده بکند، برای تمام اطبا پخش تراکت میتواند یک برگ برنده مطمئن تلقی شود، بهترین شیوه برای تبلیغ هم نصب چهار چسب تلقی میشود.

 

فست فود

فست فود یکی دیگر از اصنافی میباشد که پخش تراکت درب منازل برای افزایش مشتری میتواند نقش عمده و پر رنگی را ایفا نماید، مطمئنا که برای شغلی مانند فست فود حجم بالا تراکت میتواند در مدت زمان کوتاهی باعث رشد و توسعه قابل توجهی را رقم بزند، بهترین شیوه برای فست فود نصب دوچسب و لای درب منازل میباشد

 

املاک و دپارتمان ها

املاک و دپارتمان ها برای اینکه بتوانند به نسبت سایر رقبا حرفی برای گفتن داشته باشند، استفاده از این شیوه تبلیغاتی میتواند موثر و مفید باشد، املاکی ها و دپارتمان ها برای افزایش مشتریان بهترین شیوه مورد استفاده میتوانند از یکی از دو روش نصب دوچسب و چهار چسب  نهایت استفاده را ببرند.

 

آموزشگاه های زبان و هنری

آموزشگاه های هنری و آموزشی هم میتوانند برای ترویج و تبلیغات گسترده از توزیع و پخش اوراق تبلیغاتی درب منازل استفاده نمایند، بی تردید اهمیت این شیوه برای جذب هنرآموز و دانش آموز کیفیت اجرائی نقش پررنگی را در این باره ایفا میکند،بهترین شیوه اجرائی را هم میتوان پخش دو چسب عنوان نمود.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پخش تراکت درب منازل فقط یکی از صد ها روش تبلیغات تراکتی میباشد، و در صورتیکه اجرا و توزیع این شیوه از توزیع و پخش برعهد یک شرکت معتبر و خوشنام چون تهران تراکت باشد مطمئنا باعث خواهد شد بازدهی بالاتر و بیشتر را کسب نمائید.

نتیجه گیری

پخش تراکت درب منازل به شیو های متنوعی به انجام میرسد ، که با تحقیق و بررسی درباره اینکه کدامیک از این شیوه مناسب شغل و تجارت شما میباشد، میتواند بعنوان یک راهکار سریع و زود بازده تبلیغاتی تلقی بگیرد.

>>> پخش تراکت در تهران

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.