پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران – بهترین کیفیت

پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران – بهترین کیفیت
08سپتامبر

پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بعنوان یکی از مهمترین شیوه های تبلیغاتی میباشد، که اکثر مدیران مشاغل و شرکت های معتبر برای معرفی خود درسطح کشور و دنیا نسبت به آن اقدامات لازم را بعمل می آورند، کسب اطلاعات درست و کامل با مطالعه این مقاله بی تردید قابل لمس تر خواهد بود

پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران

یکی از روش‌های نوین تبلیغات برای مشاغل و اصناف و کسب و کارها،پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران اصناف و مشاغل می‌باشد.سالانه یک مدت ۵ الی یک هفتگی برای مشاغل و اصنافی که تمایل به ارائه خدمات و محصولات جدید خود دارند.نمایشگاهی بین المللی در شهر تهران برگزار می‌شود،
این نمایشگاه‌ها معمولاً به صورت تخصصی مربوط به یک یا دو صنف ر یک زمان ۵ الی ۱ هفتگی برگزار می‌شود. مطمئناً برای مشاغل و شرکت‌هایی که می‌خواهند جهت توسعه گسترده فعالیت‌های خود
اقدامات لازم و عملی را به عمل بیاورند، بهترین فرصت جهت تبلیغاتی میباشد .پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران،به عنوان یک روش و یک راهکار ‌تواند مورد توجه و استفاده مدیران و صاحبان مشاغل قرار بگیرد .پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران بسیار موثر و تاثیرگذار خواهد بود.
چرا که حجم زیادی از بازار بالقوه در یک مدت مشخص در یک زمان و یک لوکیشن از پیش تعیین شده دور هم جمع می‌شوند ،و این یک فرصت طلایی است برای تبلیغات هوشمندانه پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران،اگر به نحو مطلوب و درستی به سرانجام برسد می‌تواند نتایج چشمگیر و قابل توجهی را برای صاحبان مشاغل به همراه داشته باشد.
پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران ، یک راهکار برای این جشنواره که در طول سال برای مشاغل مختلف برگزار می‌شود، بسیار موثر است.که خیلی از مدیران و صاحبان کسب و کارها برای اینکه بتوانند با همکاران و رقبای خود تبادل نظر و همچنین به عنوان یک کارگروه جهت صادرات و یا همکاری من باب فروش بیشتر در شهرهای مختلف اقدامات لازم را به عمل بیاورند، از پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران نهایت استفاده را میبرند.
پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران شکل‌های متفاوت و متنوعی را برای به سرانجام رساندن این مهم خواهد داشت.
شیوه‌های پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران تاثیر بسزایی در روند کیفی و همچنین افزایش بهبود تبلیغات ایفا می‌کند،قبل از اینکه درباره این شیوه‌ها سخنی به میان بیاوریم بهتر است این نکته مهم و حائز اهمیت را خاطرنشان کنیم که پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران بسیار متفاوت و متمایز از روش‌های پخش‌های تراکت مرسوم و متداول شهری است.
و هرگونه کوتاهی و سهل انگاری در این امر تنها باعث هدر رفت زمان و همچنین دورریز اوراق تبلیغاتی توسط شرکت‌ها و اشخاص متفرقه و کلاهبرداری که،با قیمت‌های نازل سعی در فریب افراد بی‌تجربه دارم
پس قبل از هرگونه اقدامی در این مورد می‌بایستی اطلاعات کافی و جامعی کسب نماییم.

اجرای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران
اجرای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران

شیوه‌های پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران

همونطور که گفته شد پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران به عنوان یک راهکار بسیار مطلوب و جذاب برای مشاغل و کسب و کارهایی می‌باشد که تمایل دارند برای توسعه بیشتر و بهبود شرایط اقتصادی خود اقدامات وسیع‌تری را انجام دهند.
پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران به شکل‌ها و شمایل مختلفی انجام صورت می‌پذیرد که عبارتند از

  • بخش دست به دست
  • توزیع هدفمند
  • پخش بین غرفه‌ها
  • نصب لیبل کف پیاده روها
  • توزیع مجله و کاتالوگ
  • جمع آوری بانک اطلاعاتی مشاغل
  • پخش در کانتر

هر کدام از این شیوه‌های نام برده می‌تواند در زمان پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهرانبسیار موثر و مفید واقع شود در ادامه به بررسی جامع هر کدام از شیوه‌های نام برده خواهیم پرداخت.

پخش دست به دست

پخش تراکت دست به دست این روش بدین شکل خواهد بود ،که یک نیروی تراکت بخش کن آقا یا خانم در یک لوکیشن از پیش تعیین شده مستقر شده و اوراق تبلیغاتی تراکت کاتالوگ یا کارت ویزیت را بین مراجعه کننده‌ها و یا همان بازدید کنندگان نمایشگاه بین‌المللی توزیع می‌نماید.در پخش دست به دست در یک لوکیشن از پیش تعیین شده نیروی تراکت پخش کن می‌بایستی فقط و فقط تراکت‌ها را بین بازدید کنندگان توضیح نماید و به و به تمام افرادی که در محل برگزاری نمایشگاه حضور پیدا کردند اوراق تبلیغاتی را توزیع می‌کند

توزیع هدفمند

توزیع هدفمند در این شیوه به صورت کاملاً ختصاصی اوراق تبلیغاتی بین افراد و اشخاصی که از پیش تعیین و معین شده‌اند توزیع می‌شود.بدین شکل که تراکت پخش کن فقط و فقط مجاز است بین افراد و اشخاصی که از قبل معین و مشخص شدند تراکت را پخش نماید.و به هیچ عنوان به صورت فله‌ای و به صورت کلی اوراق و تراکت‌ها را در مکان نمایشگاه پخش ننماید، پخش هدفمند یکی از روش‌های بسیار پیچیده و در عین حال موثر در زمان پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهرانمی‌باشد

پخش تراکت در بین غرفه‌ها

یکی از شیوه‌هایی که در زمان پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌بایستی مورد توجه قرار گیرد ،توزیع اوراق تبلیغاتی بین غرفه‌هاست. در این روش تراکت پخش کن موظف است که تراکت‌ها را فقط و فقط بین مسئولین و متصدیان غرفه‌ها برپا شده توزیع نماید.پخش تراکت در بین غرفه‌ها می‌تواند باعث این شود که شغل یا حرفه ما بین حجم وسیع از رقبا شناخته شده بشود.

نصب لیبل در نمایشگاه بین المللی

یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی در زمان برگزاری نمایشگاه نصب لیبل بر روی کف پیاده‌روها و یا دیوارهایی که منتهی به نمایشگاه بین‌المللی می‌باشد، خواهد بود. نصب لیبل با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی در نمایشگاه‌ها بر روی دیوارها و سنگفرش‌ها قرار می‌گیرد.
می‌تواند باعث شود طی مدت زمان برگزاری تبلیغات ما در معرض دید تمام مراجعه کننده‌ها قرار بگیرد

توزیع مجله و کاتالوگ‌

یکی از شیوه‌های پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران توزیع مجله و کاتالوگ‌های، تخصصی می‌باشد. در این شیوه یک نیروی تراکت پخش کن با تجربه و متبحر نسبت به توزیع کاتالوگ و مجلات تخصصی بین مراجعه کنندگان غرفه صورت می‌پذیرد. این روش تفاوت متمایزی که به نسبت سایر پخش‌ها دارد این است که تراکت پخش کن در غرفه ص و معینی مستقر شده و مجله و کاتالوگ‌ها را فقط و فقط بین افراد و اشخاصی که از غرفه دیدن می‌نمایند پخش می‌نماید.

جمع آوری بانک اطلاعاتی

یکی از روش‌های تخصصی پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی جمع آوری کارت ویزیت و بانک و اطلاعات و دیتای آنها از تمام غرفه‌دارانی که، در زمان اجرای نمایشگاه بین‌المللی در حال فعالیت می‌باشند خواهد بود.در این روش تراکت پخش کن با مراجعه به غرفه‌ها از آنها کارت ویزیت یا اطلاعات تماس را دریافت می‌نماید و این بانک اطلاعاتی جمع آوری شده را به عنوان یک دیتای قابل استناد ی‌توان مورد استفاده قرار داد

پخش در کانتر

در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گاهاً برخی از صاحبان مشاغل و شرکت‌ها با برپایی یک کانتر اختصاصی مجزا از غرفه خود نسبت به ،پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران اقدام می‌نماید .در این روش نیروی تراکت پخش کن در یک غرفه مجزا تراکت‌ها را بین تمامی مراجعه کنندگان که در لوکیشن نمایشگاه مستقر شده‌اند توزیع می‌نماید.با شیوه‌های متنوع و متفاوت پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی آشنا شده‌ایم .می‌بایستی به این سوال مهم و جدی پاسخ دهیم چگونه و چطور می‌توانیم از پخش تضمینی تراکت در نمایشگاه بین‌المللی مطمئن و آسوده خاطر با شیوه‌های متنوع و متفاوت پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شده‌ایم. می‌بایستی به این سوال مهم و جدی پاسخ دهیم چگونه و چطور می‌توانیم از پخش تضمینی تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران مطمئن و آسوده خاطر باشیم

پخش تضمینی تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران

پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران اگر بصورت تضمینی صورت نگیرد، هیچ فایده ی ندارد، بطور شفاف تر اگر قرار باشد اوراق تبلیغاتی و برگه های تراکت با بی ملاحظه گی دور ریخته شود، چه فایده و ثمره ی میتواند داشته باشد، برای اینکه مطمئن بشویم اوراق و برگه های تبلیغاتی تا آخربن برگه در زمان توزیع و پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بصورت باکیفیت و تضمینی به انجام رسید، میتوانیم از خدمات کانون های تبلیغاتی که در این ضمینه فعالیت دارند ،کمک بگیریم. پخش تضمینی تراکت در نمایشگاه بین المللی در اصل مهمترین و اصلی ترین عامل موفقیت تبلیغات محسوب میشود،متاسفانه مشاهده میشود که برحی از مدیران یا مشاوران ایشان با دست کم گرفتن مقوله توزیع تراکت منجر به بی ثمر شدن تبلیغات در هنگام برگزاری نمایشگاه ها میشوند. همانطور که گفته شد ، برای تضمین پیدا کردن از پخش و توزیع برگه های تراکت بهترین راهکار اعتماد به شرکت های میباشند که در این ضمینه در حال خدمات رسانی هستند.

بهترین مکان برای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران

در وهله دوم برای اینکه بتوانیم در هنگام پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بیشترین بازدهی را کسب کنیم، انتخاب مکان و موقعیت برای توزیع اوراق تبلیغاتی است، در مقوله تبلیغات انتخاب لوکیشن مطلوب در نمایشگاه از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.انواع کسب‌وکارها که در طول سال در هنگام برگزاری نمایشگا اقدام به پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران میزنند باید بدانند، انواع گزینه‌های مکانی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید؛ اما شما باید مکانی را بیابید که از هر نظر مناسب باشد: جایی که مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند و قدردان کاری باشند که انجام می‌دهید؛ همسایه‌ها از بودن در کنار شما خشنود باشند؛  انتخاب مکان مناسب برای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بسیارموثر است. نمایشگاه بین المللی تهران دارای امکاناتی به شرح ذیل جهت ارائه تسهیلات بیشتر به مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان می باشد:

  • بانک جهت ارائه خدمات بانک
  • گمرک نمايشگاه جهت ارائه خدمات گمرکی
  • بیمه (شرکت نمايشگاهها با همکاری یکی از مؤسسات بیمه ترتیبی اتخاذ کرده است تا در زمان برگزاری نمایشگاه نمایندگی بیمه در محل نمایشگاه جهت سرویس به مشارکت کنندگان مستقر باشد)
  • رستوران، کافی شاپ (رستوران سالن خلیج فارس-رستوران بزرگ نمایشگاه – رستوران تپه سبز و…)
  • حمل و نقل کالاها (شامل جرثقیل، بالابر، لیفتراک)
  • خدمات امور گمرکی (ترخیص کار)
  • تلفن، فاکس، اینترنت، تلفن وايرلس
  • سالن سخنرانی و نمایش فیلم
  • چاپخانه جهت چاپ و تکثیر
  • گلخانه جهت عرضه گل و گیاه زینتی جهت مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان
  • فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی
  • خدمات غرفه سازی و تجهیز غرفه
  • آتش نشاني
  • هلال احمر
  • پاركينگ در شمال، غرب و جنوب نمایشگاه
  • ارائه خدمات ثبت نام آنلاین
  • ارائه خدمات ثبت نام بازدیدکنندگان
  • برگزاری نمایشگاه مجازی

که در زمان انتخاب مکان مناسب برای تبلیغات مورد توجه بایستی قرار بگیرد.

 

زمان بندی برای تبلیغات در نمایشگاه بین المللی تهران

مشاغل و کسب کارها مختلف با وجه به فراخوان ها که از قبل مشخص شده است،نسبت به برگزاری نمایشگاه های در محل دائمی نمایشگاه بین المللی در تهران اقدام به برپایی غرفه مینمایند و از توزیع و پخش تراکت در نمایشگاه ها بعنوان یک راهکار مناسب جهت تبلیغات استفاده بهینه انجام میدهند، برای اینکه بازدهی بیشتری را کسب نمایند، با تعیین زمان بندی مطلوب میتوانند بیشترین بازدهی را از این روش تبلیغاتی کسب نمایند.در تعیین زمان مناسب برای پخش تراکت در نمایشگاه بین‌المللی تهران بسیار مهم است .که مدت زمان این نمایشگاه‌ها به چه شکل و به چه ترتیبی می‌باشد
به طور معمول نمایشگاه‌های بین‌المللی مدت زمان ۵ روزه برگزار می‌شود .فلذا طی این مدت می‌توان با اعزام تراکت پخش کن مجرب که بتواند از عهده توزیع و ارتباط کلامی بر بیاید می‌توان بهترین بازدهی را دریافت کرد . تعیین زمان مناسب برای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بسیار مفید و موثر خواهد بود. که از قبل بدانیم چه تعداد تراکت داریم و قرار است به چه شکلی آنها را توضیح نماییم اگر تعداد تراکت‌های بیش از ۵۰۰۰ عدد می‌باشد .بهتر است با یک برنامه‌ریزی دقیق هم زمان صبح و هم زمان عصر را برای پخش تراکت در نظر داشته باشیم.اگر تعداد تراکت کمتر از ۵۰۰۰ عدد می‌باشد بهتر است. فقط زمان صبح‌ها را جهت توزیع اوراق تبلیغاتی در نظر داشته باشیم شاید بسیار مفید و موثر باشد میزان تعداد تراکت‌های قرار است پخش بشود. را بدانیم هرچه میزان اوراق تبلیغاتی بیشتر باشد بر تعداد نفرات و زمانبندی پخش تراکت در نمایشگاه هم موثر خواهد بود .در کل اگر بخواهیم بهترین زمان پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران را معرفی نماییم .دو روز آخر نمایشگاه را می‌توان بهترین زمان جهت تبلیغات موثر معرفی نمود البته که به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود که فقط در روز آخر نمایشگاه نسبت به پخش و توزیع اوراق تبلیغاتی اقدامات لازم را به عمل بیاوریم منطقی‌تر و معقول‌تر این است که بخواهیم در کل مدت زمان زمان نمایشگاه بین المللی اقدام به توزیع اوراق تبلیغاتی نماییم.

محدویت و موانع پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی

برای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران محدویت ها و موانعی وجود دارد، که گاها باعث میشود که تبلیغات در نمایشگاه با مشکل مواجه شود، مهمترین مانعی که میتوان در زمان انجام پخش و توزیع اوراق تبلیغاتی در نمایشگاه به آن اشاره نمود ، اینکه تراکت پخش کن متعهدی را نتوانیم جذب نمائیم و وظیفه خطیر و مهم توزع اوراق تبلیغاتی را به یک شخص یا شرکت فاقد اعتبار و تجربه کافی بسپاریم ،که این امر یکی از موانع مهم و اساسی است که باعث میشود که در زمان پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران با مشکل مواجه شویم. برای اینکه بتوانیم این مانع را از سرراه برداریم بهتر است با سپردن وظیفه پخش اوراق تبلیغاتی به یک مجموعه معتبر خیال خود را راحت نمائیم. مانع بعدی برخورد حراست و نگهبانی نمایشگاه بین المللی با تراکت پخش کن ها است، گاها دیده میشود که در زمان برگزاری نمایشگاه ها حراست و ماموران برگزاری نظم با نیروهای تراکت پخش کن برخورد مینمایند و مانع از پخش تراکت میشوند، برای اینکه این مانع مهم را حل کنیم بایستی با ارائه مجوز فعالیت و تبلیغات به این مامورین ایشان را قانع نمائیم ، تهران تراکت جزء معدود شرکت های با مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اصناف و شهرداری تهران میباشد که میتواند این مانع را به خوبی برطرف نماید.

اعزام تراکت پخش کن به نمایشگاه بین المللی

یکی از مهمترین عوامل موفقیت آمیز بودن پخش تراکت در نمایشگاه ،اعزام تراکت پخش کن به نمایشگاه بین المللی تهران می‌باشد. با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری هر نمایشگاه بسیار محدود می‌باشد اگر اگر اهمیت اعزام تراکت پخش کن به نمایشگاه بین المللی  تهران را خوب درک نکنیم متاسفانه نخواهیم توانست، در مدت زمان معین شده نسبت به تبلیغات صنف و کسب و کار خود اقدامات لازم را به عمل بیاوریم. برای اینکه بدانیم اعزام تراکت پخش کن در نمایشگاه بین المللی تهران چقدر موثر و مهم می‌باشد .باید بدانیم که می‌بایستی نسبت به رزرو نیروهای تراکت پخش کن چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه اقدامات لازم به عمل بیاوریم و الا در مدت زمان برگزار نمایشگاه نخواهیم توانست نسبت به جذب و استفاده بهینه از یک نیروی متعهد و مجرب جهت توزیع اوراق تبلیغاتی خود استفاده نماییم .
اعزام تراکت پخش کن به نمایشگاه بین‌المللی تهران یک مقوله مهم و اساسی می‌باشد که بی‌توجهی به آن باعث خواهد شد که هیچ مره و نتیجه‌ای را در هنگام برگزاری نمایشگاه به کسب نماییم .
برخی از مدیران و صاحبان مشاغل نسبت به این مقوله بی‌تفاوت بودند فلذا در زمان برگزاری نمایشگاه نسبت به استفاده یک نیروی متعهد و مجرب ناتوان و ناکام ماندند و همین امر موجب شده مورد توبیخ و بیه مدیران رده بالای خود قرار بگیرند برای اینکه این اتفاق هم برای شما نیفتد می‌بایستی با یک برنامه‌ریزی دقیق و مدون نسبت به انتخاب و گزینش یک نیروی یا چند نیروی پخش کن در نمایشگاه بین المللی اقدامات لازم را به عمل بیاوریم بهترین راهکار استفاده از خدمات کانون تبلیغاتی تهران تراکت می‌باشد که با بیش از یک دهه فعالیت چشمگیر و درخشان در این حوزه همیشه زبانزد خاص و عام بوده است.

قیمت اجرای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران
قیمت اجرای پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران

تاریخچه نمایشگاه بین المللی تهران

در پایان بهتر دیدم که با تاریخچه ی مختصری درباره نمایشگاه بین المللی تهران حق مطلب را ادا بنمائیم،شركت نمايشگاه‌های بين المللی جمهوری اسلامی ايران به عنوان يكی از مهمترين شركت‌ها تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امكانات و تسهيلات نمايشگاهی منحصر به فرد و نیروهای متخصص، بستر و زمينه مناسبي را از طريق برپايی نمايشگاه‌های تخصصی و بين المللی جهت تولیدکنندگان، بازرگانان داخلي و خارجي مهيا ساخته است تا علاوه بر عرضه و نمايش توانمندی‌ها، مبادلات تجاری، سرمايه گذاری‌های مشترك و بين المللی خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ایران توسعه بخشند .تاسیس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران به سال 1338 برمی گردد و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی، در سال 1346 فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی و اداری آغاز و در سال 1348 اولین نمایشگاه بین المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت 21 روز و با حضور 33 کشور برگزار نمود و پس از آن روند برگزاری نمایشگاه‌ها توسعه مناسبی پیدا نمود و تهران را به عنوان یکی از زیباترین مراکز نمایشگاهی دنیا به جهانیان معرفی نمود .
شرکت نمایشگاه‌ها در سال 1355 به عضويت اتحاديه نمايشگاه‌های بين المللی UFI و اتحادیه جهانی نمایشگاه‌ها BIE که مسئول برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو جهان می باشد، در آمده است .

اهم وظایف شرکت نمايشگاه‌های بين المللی جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل می باشد:

  •  برگزاری نمایشگاههای تخصصی، اختصاصی و بین المللی بازرگانی در داخل وخارج از ایران
  • همکاری با اتحادیه های نمایشگاههای جهانی و قبول عضویت آنها و شرکت در سمینارها و کنفرانسهای مربوط و اقدام به تشکیل اینگونه مجامع با رعایت قوانین و مقررات در ایران
  • نمایش و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات بازرگانی فنی و مهندسی کشور جمهوری اسلامی ایران از طریق برپایی و اداره مراکز و غرفه های نمایشگاهی در داخل و خارج از ایران
  • مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در امور مربوط به وظایف شرکت اعم از وظایف جاری و یا تاسیس و یا مشارکت در تاسیس نمایشگاههای دائمی و موقت داخلی و خارجی از طریق سرمایه گذاری.
مأموریت شرکت

شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به عنوان اولین و اصلی ترین نماد صنعت نمایشگاهی در کشور با توسعه ارتباط با مجامع بین المللی در حوزه صنعت نمایشگاهی می کوشد پاسخگوی نیاز مشارکت کنندگان و بازیدکنندگان در راستای نمايش و معرفي دستاوردها و توليدات صنعتي، معدني، كشاورزي و خدمات بازرگاني، فني  و مهندسي كشور ازطريق برپائي و اداره مراكز و غرفه هاي نمايشگاهي در داخل و خارج از كشور باشد .

در این راستا موارد ذیل را الگوی فعالیت خود قرار داده است:

  • بهره گیری از فن آوری های روز دنیا
  • استفاده از نیروهای دانش محور متخصص و کارآمد در حوزه صنعت نمایشگاهی
  • استفاده از طرفهای تجاری کارآزموده و با تجربه در حوزه صنعت نمایشگاهی
  • استاندارد سازی ارائه خدمات و فعالیتهای نمایشگاهی
  • شناسایی و پاسخگویی به نیازهای عملیاتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان
  • بهره گیری از نمادهای فرهنگی ایرانی و اسلامی در نمایشگاهها
  • توسعه صنعت نمایشگاهی کشور از طریق تبادل تجربیات
موقعیت و مساحت نمایشگاه بین المللی تهران

محل دائمی نمایشگاه‌ها در شمال تهران، بزرگراه چمران واقع شده است که از کلیه بزرگراه‌ها قابل دسترسی می باشد .
مساحت کل نمایشگاه حدود 850.000 هزار مترمربع است که از این مساحت 120.000 مترمربع فضای سر پوشيده و 35.000 مترمربع فضای باز نمایشگاهی، حدود 22 هكتار فضای سبز که محیطی دلپذیر برای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان ایجاد نموده است و حدود 21 هكتار نیز راههای دسترسی به سالن‌ها و محوطه نمایشگاه می باشد .
نمايشگاه بين المللی تهران دارای مسجدی (مسجد حضرت ابراهیم(ع)) با زیبایی خاص و معماری بی نظیر در منطقه به مساحت 1200 مترمربع و مناری به ارتفاع 70 متر، مي باشد .

نتیجه نهائی

پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران بعنوان یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی برای کسب و کارها و همچنین شرکت های برزگ و معروف که تمایل به معرفی محصولات خود در سطح کشور و حتی بین الملی خواهد بود. پخش تراکت در نمایشگاه بین المللی تهران اگر با یک برنامه ریزی مدون و دقیق صورت بپذیرد بی شک نتایج جذابی را بهمراه خواهد داشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.