تراکت و بنر های بهترین روش های تبلیغاتی هستند که در رشد یک کسب و کار بسیار موثر واقع می شوند. هم چنین تبلیغات بنری معمولا تاثیرگزارترین روش محسوب میشوند و بار ها دیده می شوند. برخی از این ابزارهای تبلیغاتی موفق و تاثیرگذار بوده و برخی از آنها متاسفانه به زباله دان ها ریخته می شوند. در این ابزارهای تبلیغاتی ، با کمک جملات و تصاویر ساده و روشی آسان برای توزیع ، کار تبلیغات را صورت می دهند.

روش‌های مختلف پخش بنر و بروشور

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری

 

وقتی تبلیغات بنری قابل انجام نباشد میتوان برای پخش بنر و بروشور‌های تبلیغاتی از چند روش استفاده می شود که می توان به آن ها چنین اشاره نمود:

نکاتی مهمی که در خصوص بنر ها باید بدانید

تبلیغات بنری
تبلیغات بنری 

 

۱- طراحی ، تولید و پخش مناسب

بروشو ، بنر و تراکت از جمله ابزارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات بنری هستند که می بایست طراحی ، چاپ و توزیع شوند. شناخت بیشتر و حرفه ای تر به این روند می تواند نتیجه ی کار را موثر تر نماید و کیفیت آن را بالا ببرد.

نکته ای که این جا مطرح است این است که در کنار طراحی و تهیه با کیفیت کار ، لازم است که برای پخش تراکت ها نیز برنامه ریزی مناسبی انجام شود. این بدان معناست که مواردی را بررسی کنید که با کسب و کار در ارتباط باشد . بررسی مواردی همچون بازار هدف ، روشهای مناسب برای توزیع تراکت و بروشور نیاز است . از سوی دیگر جدول زمان بندی نیاز است تا توزیع آن ها به صورت مستمر و مداوم باشد تا بتواند تاثیر گذاری موثری داشته باشد. در کنار این موارد توزیع کننده ی اوراق تبلیغاتی نیز نقش و مسئولیت مهمی را به عهده دارد. این مهم است که در این خصوص دارای مهارت های حرفه ای باشد.

۲- شناخت بازار هدف

از نکات مهمی که بایستی در خصوص طراحی اولیه تراکت و بروشورها مد نظر قرار گیرد این است که مخاطبین کسب و کار خود را شناسایی کنید. در این خصوص با توجه بیشتری عمل کنید تا نتیجه ی نهایی مطلوب تر باشد. در این خصوص خوب است که جنسیت و سن مخاطب ها را منظور کنید. این موضوع می تواند در تصاویر و رنگ و نقشی که برای طراحی منظور شده است موثر باشد.

۳- شرایط زمانی و مکانی مناسب

به خاطر داشته باشید که مهم است که موقعیت مکانی و زمانی مناسبی را برای توزیع انتخاب نمایید تا متناسب با کسب و کار شما باشد و حضور افراد بتواند مشتری های واقعی را برای شما ایجاد نماید.

۴- استفاده از کلمات برجسته و شفاف

شاید شما هم قبول داشته باشید که ظاهر اولیه تبلیغات بنری، تراکتی و یا بروشور می تواند در نگاه اول مخاطب را جذب نماید استفاده از کلمات ، اندازه و شکل آن ها بسیار تاثیر گذار است. تیترها عمدتا در چند ثانیه ی اول به خوبی مشتری را جذب خود می کند. از کلمات جذاب و شفاف در تیترها می توان استفاده نمود کلماتی که کسب وکار شما را نیز عنوان می کند.

۵- تمرکز بر روی مخاطب

زمانی که قرار است تبلیغات از طریق بروشور و تراکت انجام شود ، اطلاع رسانی های اولیه انجام شده و لازم است که در مسیر ارتباطهای مستقیمی با مشتریان بالقوه قرار گیرید. توجه کنید که گسترش محصولات و یا خدمات به تنهایی نمی تواند در بازاریابی موثر باشد ، اغلب مشتریان برایشان مهم است که میزان اهمیتی که کسب و کارها برایشان قائل هستند، چه میزان است. بنابر این تقاضا و نیازهای مخاطبین را در اولویت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.